Advertisement

אסון הרכבל באיטליה - נוראי: פורסמו שמות הישראלים שנהרגו באסון הרכבל באיטליה ... / בבית החולים באיטליה ממשיכים לצפות להתאוששותו של איתן בן החמש, שאיבד את הוריו ואת אחיו באסון.

אסון הרכבל באיטליה - נוראי: פורסמו שמות הישראלים שנהרגו באסון הרכבל באיטליה ... / בבית החולים באיטליה ממשיכים לצפות להתאוששותו של איתן בן החמש, שאיבד את הוריו ואת אחיו באסון.. האסון התרחש ברכבל שמסיע תיירים לפסגת הר בגובה של 1,400 מטר. אנחנו לא רוצים שיקרה אסון. עורך דינו סיפר ללה רפובליקה כי נריני עדיין נסער מאוד. בבית החולים באיטליה ממשיכים לצפות להתאוששותו של איתן בן החמש, שאיבד את הוריו ואת אחיו באסון. מחקירה ראשונית של התאונה עולה כי הכבל.

5 ישראלים נהרגו באסון הרכבל. בני משפחת בירן, שנהרגו אמש באסון התרסקות כבל הרכבל באתר הנופש בחלק הצפון מערבי של איטליה. באסון התרסקות הרכבל על הר מוטרונה שבהרי האלפים נהרגו 14 בני אדם, מתוך 15 ששהו בקרון הרכבל כשאיתן הוא הניצול היחיד מהתאונה. ישראלי נוסף לפי הדיווחים נפצע באורח אנוש. לפי המידע שפורסם בתקשורת האיטלקית, הרכבל עבר עבודות שדרוג.

לרגל היארצייט: הסגולה של הגר"ח וולוז'ין - כיכר השבת
לרגל היארצייט: הסגולה של הגר"ח וולוז'ין - כיכר השבת from s1.kikar.co.il
חמישה ישראלים נהרגו, חלקם בני משפחה אחת | ישראל היום (неопр.). 5 ישראלים נהרגו באסון הרכבל. הטיול המשפחתי בנופים של איטליה קיבל אתמול (ראשון) תפנית טראגית כשהרכבל עליו היו בני משפחה ישראלית, תושבי איטליה, התרסק. בבית החולים באיטליה ממשיכים לצפות להתאוששותו של איתן בן החמש, שאיבד את הוריו ואת אחיו באסון. בני משפחת בירן, שנהרגו אמש באסון התרסקות כבל הרכבל באתר הנופש בחלק הצפון מערבי של איטליה. הרכבל באתר התיירות בצפון איטליה, בסמוך לעיר סטרזה שעל שפת אגם מאג'ורה, המוביל את המטיילים להר הסמוך, נותק מבסיסו, וצנח ארצה. באסון התרסקות הרכבל על הר מוטרונה שבהרי האלפים נהרגו 14 בני אדם, מתוך 15 ששהו בקרון הרכבל כשאיתן הוא הניצול היחיד מהתאונה. אסון הרכבל באיטליה | דיווח בעיתון מקומי:

באסון נהרגו הורי משפחה, ילדם, הסבים, וילד נוסף מאושפז במצב אנוש.

באסון בצפון איטליה נספו בסך הכול 14 בני אדם. חמישה ישראלים בני משפחה אחת נהרגו בהתרסקות הרכבל באיטליה. בבית החולים באיטליה ממשיכים לצפות להתאוששותו של איתן בן החמש, שאיבד את הוריו ואת אחיו באסון. לפי כלי תקשורת באיטליה הוא קיבל תרופות הרגעה עם הגעתו לביהח ובכה. ישראלי נוסף לפי הדיווחים נפצע באורח אנוש. Alpine rescue service/handout via reuters.) אסון הרכבל בסטרזה: חמישה ישראלים נהרגו, חלקם בני משפחה אחת | ישראל היום. משרד התחבורה של איטליה פתח בחקירה מקיפה של תאונת הרכבל הקטלנית שאירעה אתמול (ראשון) בהרי האלפים בצפון המדינה, בה נהרגו 14 בני אדם, בהם חמישה אזרחים ישראלים. הטיש ייערך עם סיום התפילה. 5 ישראלים נהרגו באסון הרכבל. הילד ששרד את אסון הרכבל ומאושפז באיטליה במצב קשה: חמישה ישראלים נהרגו, חלקם בני משפחה אחת | ישראל היום (неопр.). מחקירה ראשונית של התאונה עולה כי הכבל.

בבית החולים באיטליה ממשיכים לצפות להתאוששותו של איתן בן החמש, שאיבד את הוריו ואת אחיו באסון. באסון נהרגו הורי משפחה, ילדם, הסבים, וילד נוסף מאושפז במצב אנוש. לפי המידע שפורסם בתקשורת האיטלקית, הרכבל עבר עבודות שדרוג. 6 ישראלים נהרגו באסון קריסת הרכבל באלפים באסון בצפון איטליה נהרגו 14 בני אדם, בהם תינוק אחד. מי שממשיך להגן על עצמו הוא המתפעל של הרכבל, ג'יג'י נריני.

"הכבל נקרע והרכבל קרס" - ערוץ 7
"הכבל נקרע והרכבל קרס" - ערוץ 7 from a7.org
בנוסף, נהרגו ברברה ויצחק כהן מתל אביב, הסבא והסבתא של טל, אשר הגיעו למילאנו. לפי המידע שפורסם בתקשורת האיטלקית, הרכבל עבר עבודות שדרוג. אין מה לחפש באיטליה קשה למצוא אוכל בכשרות טובה הרוב מאכלי גויים עצוב. 5 ישראלים נהרגו באסון הרכבל. עורך דינו סיפר ללה רפובליקה כי נריני עדיין נסער מאוד. באסון נהרגו הורי משפחה, ילדם, הסבים, וילד נוסף מאושפז במצב אנוש. הכבל התנתק, הבלם בקרון לא הופעל. לפי הדיווחים בינם גם כמה ישראלים.

6 ישראלים נהרגו באסון קריסת הרכבל באלפים באסון בצפון איטליה נהרגו 14 בני אדם, בהם תינוק אחד.

5 ישראלים נהרגו באסון הרכבל. © סופק על ידי הארץ הקרון שהתרסק, אתמול צילום: Israel's foreign ministry confirmed that israeli citizens were among the dead. 5 ישראלים נהרגו אמש (ראשון) בהתרסקות רכבל בצפון המדינה, בהם זוג הורים ובנם שמקום באיטליה ציינו כי הרכבל נפתח רק לאחרונה על רקע ההסרה הדרגתית של מגבלות הקורונה במדינה והדגישו כי בין. אסון הרכבל באיטליה | דיווח בעיתון מקומי: משרד החוץ עדכן הבוקר (שני) כי בתאונת רכבל מעל הרי האלפים בצפון איטליה נהרגו 14 בני אדם, מתוכם 5 ישראלים וילד ישראלי נוסף, בן 5, נפצע באורח קשה. באסון בצפון איטליה נספו בסך הכול 14 בני אדם. הרכבל באתר התיירות בצפון איטליה, בסמוך לעיר סטרזה שעל שפת אגם מאג'ורה, המוביל את המטיילים להר הסמוך, נותק מבסיסו, וצנח ארצה. כלי תקשורת באיטליה דיווחו הערב (א') כי בין הרוגי אסון קריסת הרכבל בעיירה סטרזה בהרי האלפים ישנם חמישה הרוגים ישראלים. הטיש ייערך עם סיום התפילה. מי שממשיך להגן על עצמו הוא המתפעל של הרכבל, ג'יג'י נריני. מסיבה שאינה ברורה עדיין, הקרון התנתק מהכבלים והתרסק על צלע ההר. לפי כלי תקשורת באיטליה הוא קיבל תרופות הרגעה עם הגעתו לביהח ובכה.

הטיש ייערך עם סיום התפילה. © סופק על ידי הארץ הקרון שהתרסק, אתמול צילום: בני משפחת בירן, שנהרגו אמש באסון התרסקות כבל הרכבל באתר הנופש בחלק הצפון מערבי של איטליה. בבית החולים באיטליה ממשיכים לצפות להתאוששותו של איתן בן החמש, שאיבד את הוריו ואת אחיו באסון. חמישה ישראלים בני משפחה אחת נהרגו בהתרסקות הרכבל באיטליה.

האסון הכבד באיטליה: "היו מראות קשים, כנראה שלא היה להם ...
האסון הכבד באיטליה: "היו מראות קשים, כנראה שלא היה להם ... from images.maariv.co.il
משרד החוץ עדכן הבוקר (שני) כי בתאונת רכבל מעל הרי האלפים בצפון איטליה נהרגו 14 בני אדם, מתוכם 5 ישראלים וילד ישראלי נוסף, בן 5, נפצע באורח קשה. אסון הרכבל באיטליה | דיווח בעיתון מקומי: אסון הרכבל באיטליה | דיווח בעיתון מקומי: משרד התחבורה של איטליה פתח בחקירה מקיפה של תאונת הרכבל הקטלנית שאירעה אתמול (ראשון) בהרי האלפים בצפון המדינה, בה נהרגו 14 בני אדם, בהם חמישה אזרחים ישראלים. Alpine rescue service/handout via reuters.) אסון הרכבל בסטרזה: לפי הדיווחים בינם גם כמה ישראלים. סרוגים | כלי התקשורת באיטליה דיווחו כי 6 מתוך 14 ההרוגים בהתרסקות הרכבל בצפון המדינה הם אזרחים ישראלים, לצד ישראלי נוסף שנפצע חדשות סרוגים > חדשות בעולם > אסון באיטליה: הרכבל באתר התיירות בצפון איטליה, בסמוך לעיר סטרזה שעל שפת אגם מאג'ורה, המוביל את המטיילים להר הסמוך, נותק מבסיסו, וצנח ארצה.

חמישה ישראלים בני משפחה אחת נהרגו בהתרסקות הרכבל באיטליה.

משרד התחבורה של איטליה פתח בחקירה מקיפה של תאונת הרכבל הקטלנית שאירעה אתמול (ראשון) בהרי האלפים בצפון המדינה, בה נהרגו 14 בני אדם, בהם חמישה אזרחים ישראלים. באסון נהרגו הורי משפחה, ילדם, הסבים, וילד נוסף מאושפז במצב אנוש. משרד החוץ עדכן הבוקר (שני) כי בתאונת רכבל מעל הרי האלפים בצפון איטליה נהרגו 14 בני אדם, מתוכם 5 ישראלים וילד ישראלי נוסף, בן 5, נפצע באורח קשה. הטיש ייערך עם סיום התפילה. כלי תקשורת באיטליה דיווחו הערב (א') כי בין הרוגי אסון קריסת הרכבל בעיירה סטרזה בהרי האלפים ישנם חמישה הרוגים ישראלים. באסון התרסקות הרכבל על הר מוטרונה שבהרי האלפים נהרגו 14 בני אדם, מתוך 15 ששהו בקרון הרכבל כשאיתן הוא הניצול היחיד מהתאונה. אין מה לחפש באיטליה קשה למצוא אוכל בכשרות טובה הרוב מאכלי גויים עצוב. לפי המידע שפורסם בתקשורת האיטלקית, הרכבל עבר עבודות שדרוג. 5 ישראלים נהרגו באסון הרכבל. עורך דינו סיפר ללה רפובליקה כי נריני עדיין נסער מאוד. אסון הרכבל באיטליה | בבית הספר היהודי המרכזי במילאנו תלמידים ומורים מדליקים נרות לזכרה של משפחת בירן @veredpelman pic.twitter.com/keppwvim5q. Alpine rescue service/handout via reuters.) אסון הרכבל בסטרזה: לפי הדיווחים בינם גם כמה ישראלים.

Posting Komentar

0 Komentar